Mitkä sanat vaikuttavat sisällön jakamiseen?

Mitkä sanat vaikuttavat sisällön jakamiseen?

Eri sanojen vaikutusta otsikoissa on seurattu ja tutkittu varsinkin sähköpostimarkkinoinnissa. Nappaa tästä vinkit omaan sisällöntuotantoosi!

Nyt Dan Zarrella Hubspotilta analysoi 12 000 artikkelia (jaettu Facebookissa) ja löysi 7 eri sanaa,
jotka esiintyivät otsikossa vaikuttivat sisällön jakamiseen.

Tässä sanat:

1. Facebook
2. Why
3. Most
4. World
5. How
6. Health
7. Bill
8. Big
9. Says
10. Best

Myös kuvilla ja artikkelin pituudella on suuri merkitys. Mitä pidempi artikkeli, sitä jaetumpi se oli.
(Lähde: https://blog.kissmetrics.com/data-backed-facebook-tips/)

New York Timesin tutkimuksessa huomattiin, että jopa 94 prosentilla jakamisen motivaationa oli
se, että he ajattelivat sen auttavan ja olevan hyödyllistä vastaanottajille.
(Lähde: https://contently.com/strategist/2012/02/24/psychology-of-sharing/)

Josko tuosta saisit inspiraatiota omalle sisällöntuotannollesi 🙂

Tuottoisaa alkavaa viikkoa! -Nina

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *