Google päivitti jälleen hakualgoritmiaan

Hakukonemarkkinoinnista asiaa

Ydin ja koko jutun juoni on se, että seuraat hakutulostesi sijoitusta ja jos muutoksia alaspäin tapahtuu, niin mietit mistä se johtuu.

Miten sinä voisit parantaa omaa sisältöäsi? Onko sisältö relevanttia käyttäjien näkökulmasta, eli viihtyvätkö potentiaaliset asiakkaat sivustollasi vai palaavatko he pian takaisin Googleen tekemään uutta hakua? Miksi Google ei pidäkään sivustosi sisältöä relevanttina? Vertaile sivustosi sisältöä niihin kilpailijoihisi, jotka sijoittuvat hakutuloksissa paremmin.

Päivityksen nimi on ”June 2019 Core Update” ja lisää tietoa löydät mm. klikkaamalla tähän artikkeliin »

Aurinkoista kesäkuun alkua!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *